دانلود فارسی| UpVps.ir
سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود بازی کامپیوتر Diablo III Reaper of Souls دیابلو 3 ارواح قاتل

 

بازی کامپیوتر Diablo III دیابلو ۳ یکی از بازی های سبک اکشن نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Blizzard Entertainment طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . داستان بازی ۲۰ سال پس از اتفاقات دیابلو ۲ روایت می شود . حدودا ۱۷ سال پیش با ورود اولین نسخه دیابلو به بازار , ژانر نقش آفرینی وارد عصر تازه ای شد . Blizzard توانست با تغییرات عمده ای که در ژانر نقش آفرینی به وجود آورده بود , در همان نسخه اول , با استقبال بی نظیری از طرف , گیمرها روبرو شود و همین امر باعث انگیزه برای ساختن نسخه های بعدی شد که تا به امروز ۳ نسخه از این بازی فوق العاده به بازار عرضه شده است .

Diablo.III.Reaper.of.Souls.10.www.Download.ir

مقدس ترین مکان جهان هستی , بهشت است و چه کسی این اجازه را به خود می دهد تا قداست این مکان را زیر پا گذاشته و آن را به لرزه درآورد ؟ دیابلو بار دیگر بازگشته است تا حماسه ای دیگر را رقم زند و کار ناتمام خود را به پایان برساند . او قصد دارد تا بار دیگر نظم جهان را برهم زذه و تمام جهان را به زیر سلطه خود ببرد . ۲۰ سال پس از اتفاقات نسخه دوم می گذرد و بار دیگر شیاطین و نیروهای اهریمنی خود را برای نابودی زمین آماده می کنند . فرشتگان عدالت پس از مطلع شدن از این موضوع تصمیم می گیرند تا به مردم زمین کمک کنند و برای انجام این کار از فرمانروای خود کسب اجازه می کنند ولی با مخالفت او روبرو می شوند . به همبن خاطر آنها حریم بهشت را شکسته و برای نجات مردم در قالب انسان پای بر روی زمین می گذارند . Deckard Cain و خواهرزاده اش Leah در حال بررسی متون گذشته هستند که این اتفاق شوم را پیشگویی کرده اند . شخصیت قهرمان بازی ناشناس است و در طول بازی به داستان اضافه می شود . قهرمان بازی باید برای نجات از این وضع , ابتدا باید ارواح Azmodan و Blelial  را که دو تن از خبیث ترین شیاطین به شمار می آیند را در Black Soul Stone به دام بیندازید و سپس به سراغ دیابلو بروید . اما همیشه آنطور که شما دوست دارید پیش نمی رود .

Diablo.III.Reaper.of.Souls.4.www.Download.ir

داستان بازی هنوز هم برگرفته از دو نسخه قبلی است و پیچیدگی های سبک ماجرایی را ندارد ولی توانسته با تغییرات خوبی که در بازی ایجاد کرده , طرفدارن خود را راضی نگه دارد . گیم پلی بازی همانند نسخه های قبلی همچنان پویا است و بازی این اجازه را به شما می دهد تا ماموریت های مختلف را پذیرفته و به جنگ با دشمنان خود بپردازید و غنایم برای خود جمع کنید همچنین می توانید به سیاه چاله های عمیق و تاریک رفته و با نابودی دشمنان خود آیتم ها و مهارت های خود را بهبود ببخشید . با بالا رفتن سطح شما از نظر توانایی , قدرت و چابکب , بازی به صورت خودکار سطح بازی را بالا می برد و بازی جذابتر می گردد . ویژگی جدید که در این نسخه وجود دارد و در نسخه های قبلی وجود نداشته , سنگ های Rune است که هرکدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که به نوعی شخصیت اصلی بازی را از نظر قابلیت ها ارتقا می دهند .

Diablo.III.Reaper.of.Souls.9.www.Download.ir

به تازگی کمپانی Blizzard اعلام کرده است که قرار است بسته الحاقی جدیدی با نام Reaper of Souls ارواح قاتل برای دیابلو ۳ را در تاریخ ۲۵ مارچ ۲۰۱۴ به بازار عرضه کند . پس از شکست دیابلو , Tyrael در پوشش Black Soulstone که شامل هفت قدرت اهریمنی است بار دیگر بازگشته است . باور کردن آن بسیار سخت است که او توانسته از نابودی و از چنگ فرشتگان بگریزد . حال او به همراه شش Horadrim دیگر بازگشته است تا جنجالی دیگر به راه اندازند . با این حال گروهی با نام Malthael به رهبری فرشته ای که حکومت سرزمین های Archangel و عضو شورای Angiris در دست داشته است , به طور مخفیانه تشکیل شده است . بار دیگر یک جنگ تمام عیار میان بهشت و جهنم به راه خواهد افتاد و باید دید Malthael که به عنوان نژادی از شیاطین شناخته می شوند , می توانند جهان را نجات دهند و یا بار دیگر به سمت ریشه های خود گرایش یابند . این بسته الحاقی تعدادی ویژگی های جدید را به دیابلو ۳ اضافه می کند . اضافه شدن شخصیت های کلاسیک جدید , اضافه شدن Crusader ها که متخصص در دفاع سلاح های بزرگ از جمله نوع تازه ای از flails و سحرو جادو که عمده ترین تغییرات در این بازی را شامل می شوند . علاوه بر مبارزات انتخابی , حالت ماجرایی نیز وجود دارد که به پلیر این اجازه را می دهد تا به صورت آزادانه در این جهان پهناور قدم بزند . این بسته سطح بازیکنان را تا سطح ۷۰ بالا ارتقا می دهد و مهارت های جدید و توانایی های غیر فعال شخصیت های مختلف را فعال می سازد .

 

مشخصات بازی Diablo III Reaper of Souls :

نام بازی : Diablo III Reaper of Souls

نام بازی (فارسی) : دیابلو ۳ ارواح قاتل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Blizzard Entertainment

منتشر کننده : Blizzard Entertainment

سبک بازی : اکشن نقش آفرینی و استراتژیک

 

تصاویری از محیط بازی Diablo III Reaper of Souls

Diablo.III.Reaper.of.Souls.1.www.Download.ir

Diablo.III.Reaper.of.Souls.2.www.Download.ir

Diablo.III.Reaper.of.Souls.3.www.Download.ir

Diablo.III.Reaper.of.Souls.5.www.Download.ir

Diablo.III.Reaper.of.Souls.6.www.Download.ir

Diablo.III.Reaper.of.Souls.7.www.Download.ir

Diablo.III.Reaper.of.Souls.8.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز Diablo III Reaper of Souls :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (Latest Service Packs) with DirectX 9.0c
Processor: Intel Pentium D 2.8 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 4400+
Video: NVIDIA GeForce 7800 GT or ATI Radeon X1950 Pro or better
HD Space: 12 GB available HD space
Memory: 1 GB RAM 1.5 GB required for Windows Vista and Windows 7 users

 

سیستم پیشنهادی Diablo III Reaper of Souls :

OS: Windows Vista®/Windows 7 Latest Service Packs
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 5600+ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Video: NVIDIA GeForce 260 or ATI Radeon HD 4870 or better

 

رمز عبور

www.download.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ